Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti kupcev spletne trgovine Uka in ponudnika izdelkov, podjetja Uka d.o.o., Hruševska cesta 66, 1000 Ljubljana. V spletni trgovini lahko kupci naročajo izdelke, ki so na njenih straneh navedeni in so na voljo do odprodaje zalog.

Pozorno preberite splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko stopite vanjo in so veljavni na vseh straneh spletne trgovine. Šteje se, da se z vsakim ogledom ali transakcijo, opravljeno v spletni trgovini, v celoti strinjate s splošnimi pogoji. V kolikor se s splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne nadaljujete z ogledom ali nakupom.

Splošni pogoji veljajo od 1.6.2017

Načini plačila

Nudimo naslednje načine plačevanja:

  • Po predračunu – nakazilo na naš transakcijski račun: za višino provizije vprašajte pri banki ali pošti, preko katere boste izvedli plačilo. Naročilo po predračunu velja 5 delovnih dni. V kolikor v roku 5 delovnih dni plačilo s strani kupca ni bilo izvedeno, smatramo, da kupec od naročila odstopa in artikle vrnemo v prodajo, naročilo pa storniramo;
  • Po povzetju: dostavljalcu dostavne družbe – gotovina ali plačilo s plačilno kartico preko POS terminala

Cene

Vse cene v spletni trgovini Uka so izražene v evrih (€) in vsebujejo DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Veljajo v primeru zgoraj navedenih načinov plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub rednemu posodabljanju podatkov se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru vas bomo o tem obvestili pisno, po elektronski pošti in vam ponudili rešitev, ki bo v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik z elektronskim sporočilom potrdi naročilo. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik kupcu izda račun z vsemi postavkami in navodili, kako odstopiti od pogodbe in izdelke vrniti če je to potrebno in mogoče. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov in sporočiti morebitne napake na računu v roku 8 dni od prejema. Kasneje pritožb zoper pravilnost izdanih računov ne sprejemamo.

Cene ne vsebujejo stroška dostave in veljajo v spletni trgovini.

Popusti in/ali akcijske cene se ne seštevajo.

Postopek nakupa

  1. za izbrani artikel izbere zavihek »košarica«
  2. po izboru artiklov nadaljuje s povezavo »blagajna«, kjer se prikaže skupna cena naročila ter stroški dostave
  3. vpiše uporabniško ime in geslo s čimer nadaljuje
  4. vpiše podatke za dostavo
  5. potrdi naročilo

Popravki napak, oziroma prekinitev naročila je možna z uporabo funkcionalnosti »nazaj« ali, s prekinitvijo internetne seje naročila ali z odjavo s spletnega portala.

O prejemu Uporabnikove ponudbe informacijski sistem elektronske trgovine izda avtomatizirano potrdilo, ki ga pošlje na registriran elektronski naslov Uporabnika. Avtomatizirano potrdilo ne pomeni sprejema ponudbe.

Preklic naročila

V primeru, da se odločite za preklic naročila, nas morate o tem v roku 6 ur od prejema potrditve naročila obvestiti na telefonsko številko 01 561 16 33 ali preko e-maila info@papirnica-uka. Če se zgodi, da je naročilo že poslano, pošiljko kupec zavrne dostavni službi.

Varstvo osebnih podatkov

Kot upravitelj spletne strani se podjetje Uka d.o.o., zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. V skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov smo zavezani k trajnemu varovanju osebnih podatkov uporabnikov. Z nedoločen čas hranimo vse IP naslove obiskovalcev, pri registriranih uporabnikih pa še: ime, priimek, kontaktni telefon, e-naslov, primarni naslov in naslov za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije. Podatki ne bodo pod nobenim pogojem posredovani nepooblaščenim osebam, razen podatkov, potrebnih za dostavo.

Za varnost podatkov je prav tako odgovoren uporabnik sam, tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika.

Vračilo blaga

V kolikor z naročenimi izdelki niste zadovoljni imate pravico v roku 14 dni od prevzema blaga pisno odstopiti od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelki morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 30 dni od odstopa od pogodbe, in sicer na naslov: Papirnica Uka, C. Ceneta Štuparja 2a, 1231 Ljubljana-Črnuče. Stroške vračila krije kupec. Odstop od pogodbe mora biti vedno podan pisno. Vrne se kupnina (cena izdelka), brez stroškov poštnine.

Pred vračilom izdelkov nas prosimo obvestite na elektronski naslov, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pri vračilu morajo biti izdelki nepoškodovani in v originalni embalaži, z vsemi morebitnimi dodatki. Pri vračilu obvezno priložite originalen račun, osebne podatke in številko transakcijskega računa, kamor želite, da vrnemo kupnino. Vračilo kupnine se vrne na transakcijski račun kupca najkasneje v 30 dneh po prejemu vrnjenih izdelkov, lahko pa se znesek kupnine šteje kot dobropis pri naslednjem nakupu. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče. Za blago, ki je  poškodovano, umazano, brez originalne embalaže, kjer je le-ta poškodovana ali  kjer so vidne sledi uporabe, si pridržujemo pravico, da vračilo zavrnemo ali pa zaračunamo odškodnino za povračilo v prvotno stanje oz. čiščenje. V tem primeru lahko zaračunamo odškodnino v višini 30% vrednosti blaga. Kjer je embalaža sestavni del izdelka, jo je potrebno prav tako vrniti v takem stanju, kot je bila ob prejetju artikla, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.

V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bila uporabljena koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo (vrne se vplačan znesek). V primeru odstopa od pogodbe, kjer je bil kot plačilno sredstvo uporabljen darilni bon, se ta vrne v celoti na kupčev transakcijski račun oz. se zamenja za drug izdelek.

Fotografije in opisi izdelkov

Trudimo zagotoviti čim bolj natančne fotografije in opise izdelkov. Kljub temu je potrebno vse fotografije in opise jemati kot simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti izdelka.

Stvarna napaka

O stvarni napaki govorimo, kadar izdelek nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno uporabo, kadar se kupcu izroči izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen, če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila, kadar izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana in če izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Koda kupona za popust (promocijska koda)

Koda kupona za popust je beseda ali besedna zveza, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno kodo najdete v naši spletni trgovini,na naši Facebook strani, v oglasnem sporočilu, e-obvestilih ali v drugih medijih.

Kodo kupona za popust vpišete v “košarici” v s tem da izberete (pred zaključkom nakupa) gumb “Želim uporabiti kodo kupona”, v vnosno polje vpišete kodo in pritisnete gumb “Uporabite kupon”.

Popust je odvisen od kode kupona in se razlikuje glede na kodo.

Akcije

Akcije se ne združujejo. Pri posameznem nakupu lahko izkoristite ugodnost ene akcije. Akcije so časovno omejene in veljajo do razprodaje zalog, razen, če ni drugače napisano na spletni strani ali Facebook profilu.

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov o izdelkih, ki jih ponuja na svojih straneh.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Mnenja, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva, bo ponudnik izbrisal. Ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se odvezujemo kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih. Pred objavo negativnega mnenja vas prosimo, da se najprej obrnete na nas in šele nato podajate negativno mnenje.

Pridržujemo si pravico, da pogoje poslovanja kadarkoli in na kakršenkoli način spremenimo, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina papirnice Uka, vsi podatki v njej, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno uporabljati ali reproducirati brez pisnega soglasja. Logotip papirnice Uka je v lasti ponudnika spletne prodajane.

Pritožbe

Podjetje Uka d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov. Pritožbe sprejemamo pisno na mail: ukadoo@amis.net in jih obravnavamo zaupno.

Obveščanje in e-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih v spletni trgovini, novostih o ponudbi ter promocijskih akcijah. Ponudnik se zavezuje, da e-naslova ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

Kontakt

Ekipa podjetja Uka d.o.o. se trudi, da bi bilo nakupovanje preko naše spletne trgovine prijetno, pregledno in enostavno. Včasih se zgodi, da je kakšen podatek nejasen, ali pa vas o posameznem izdelku zanima več, kot je napisano v opisu izdelka.

Kontaktirate nas lahko:

  • preko elektronske pošte info@papirnica-uka.si ali
  • preko telefona 01 561 16 33 vsak delovnik med 8.00 in 19.00 uro

Želimo vam obilico zabave pri nakupovanju !